יום רביעי, 11 ביוני 2014

התקנת מצלמות מעקב אחר מטפלות

ילדים הם הדבר היקר עבור כל הורה ואנו רוצים תמיד את הטוב ביותר עבורם ולהעניק להם הרגשת בטחון בכל רגע נתון. כאשר אנו יוצאים מן הבית לעבודה או לבילוי ואנו זוכרים שירותי מטפלת או בייביסיטר, אם מישהי קבועה או זמנית, אנו תמיד לא נהיה בהרגשת בטחון של מאה אחוז כי הכל טוב עם הילדים שלנו וכי מטפלים בהם כראוי. ומעל הכל אנו לעולם לא נרגיש שהם מוגנים מאה אחוז כשאנו לא עימם.
יש פתרון למצב?
אחד הפתרונות היותר יעילים לשם הרגשת הבטחון שלנו והחלטה אם להפוך מטפלת כלשהי לקבועה הואבאמצעות מצלמות מעקב שיתעדו את כל המתרחש בבית בעת שאנו לא נימצאים בו.
בכול מצב כזה או אחר תמיד ניתן ליפנות לחוקר פרטי להתייעץ בכול עניין 
מהן מצלמות מעקב?



מצלמות מעקב הן מצלמות קטנות אשר ניתנות להתקנה במקומות שאינם צפויים והן מקליטות כל פעילות המתרחשת בחדר בו הן נימצאות לאורך מספר שעות. המצלמות החדישות יותר הן בגודל זעיר ועם יכולת הקלטה באיכות מעולה ואף בצבע.
היכן מתקינים מצלמות מעקב?
אם מדובר בתינוק שמשאירים בעיקר לישון בחדרו ניתן להתקין מצלמת מעקב בחדר השינה של התינוק כדי לוודא שלא הציקו לו או התעלמו ממנו כאשר הוא במיטה שלו. אם מדובר בילדים מעט יותר גדולים ובפעילות שלהם הן בסלון, במטבח ובחדר השינה, רצוי להציב מצלמות בחדרים הללו כאשר המצלמות יכולות להקליט על פי צורך בעת מעבר של אנשים וזיהוי תנועה מחדר לחדר.
את המצלמות נהוג להתקין באופן סמוי מהעין ולא ליידע את המטפלות על כך. ניתן להציב מצלמה בתוך שעון, בשולי תמונה גדולה, בתוך פסלון, ספר קריאה  או צעצוע כלשהו על המדף.
כיצד קונים מצלמות מעקב?
מצלמות מעקב ניתן לרכוש במספר חנויות המתמחות בציוד בילוש או כאלו המתמחות בציוד צילום, כמו גם בעשרות חנויות המתמחות במוצרים אלו ברשת האינטרנט בארץ ובעולם. במרבית המיקרים ניתן לרכוש כיום סטים של 4 מצלמות עם תוכנה להקלטה למחשב האישי שלכם כך שניתן לפזר מצלמות במספר חדרי הבית או להציב מצלמה אחת גלויה ועוד 3 ניסתרות גם כדי להרתיע ממעשה שלא יעשה וגם כדי לתעד כזה אם בכל זאת ינסו לעשות בהיחבא.
אין כל ספק כי מצלמות מעקב יכולות לתת תחושה של חדירה לפרטיות אבל הם דעיין יכולות לגלות לכם אם הילדים שלכם בטוחים בקרב מטפלת כזו או אחרת ובטח שיכולים במיקרה הגרוע יותר להוכיח טיפול רשלני או מסוכן של מטפלת כלשהי בילדכם.

תגובה 1:

  1. מצלמות מעקב- מאוד חשוב כשמעסיקים מטפלות לילדים או לקשישים. כשזה נוגע ליקרים לנו מכל, זה גובר על הזכות לפרטיות ותמיד חייבים להיות עם האצבע על הדופק

    השבמחק