יום חמישי, 19 ביוני 2014

ניקיון דירות

ניקיון דירות הוא כבר מזמן לא פעולה אותה עושים בעלי הבית, לא הגבר ולא האישה אלא מנקות מקצועיות שזוהי פרנסתן. כיצד הגענו למצב הזה? עצלנות גרידא?

ייתכן ומדובר אכן בחוסר זמן וייתכן כי מדובר בכך שהדור של היום הרבה יותר עצלן או כזה השואף לזמן איכות משל עצמו ופחות עבודה "שחורה", העובדה היא כי נימצא פתרון לבעיות "מי ינקה את הבית כי שנינו עובדים".
הפתרון הגיע בדמות שירותי ניקיון דירות של עוזרות בית או חברת ניקיון שעסקו בכך לפני שני עזורים כהשלמת הכנסה אך כיום מדובר עבור עוזרות פוליש במרכז ו ניקיון דירות רבות בעבודה במישרה מלאה עם רשימות של תוכנית עבודה שבועית או חודשית ולקוחות קבועים להגעה מדי כמה ימים.



האבולוציה של ניקיון דירות על ידישירות מנקה מקצועית ממשיכה להתפתח וכיום יש לא מעט חברות ניקיון המתמחות באספקת עוזרות בית לדירות על מנת שיבצעו בהן ניקיון מקצועי ויסודי מהיר על ידי צוות של 2-3 מנקות שעוברות במהלך היום בין 2-3 דירות שונות. כך בעלי הדירות מקבלים ניקיון מהיר הרבה יותר, שירות מובטח על ידי צוות מנקות כך שאין תירוצי מנקה חולה או תקועה בדירה אחרת וכמובן אפשרות לשלם אחת לחודש בצורה מסודרת עבור שירותי הניקיון.
חברות ניקיון רבות שעסקו במשך שנים באספקה של עוזרות בית לניקיון בנייני משרדים הבינו כי הנישה של ניקוי דירות ובתים הינה נישה שאפשר להיכנס לתוכה ועל כן יש הגברה של פעילות חברות בתחומים הללו.

לבעלי הדירות כמובן שנח לעבוד מול חברת ניקוי חלונות עם ביטוח לעוזרות, תשלומי ביטוח לאומי ומיסים כראוי, צוות רחב של עוזרות ניקיון מיומנות וכמובן אחראי צוות שמבטיח ניקיון איכותי ומהיר בזמן שניקבע לכך. המצב הוא כזה של רווח לכל הצדדים בעניין.

אז העצלנות לעתים משתלמת?

תגובה 1:

  1. תכלס כן יש אנשים שזוהי פרנסתם גרידא ואני בעד גם להקל על בני הבית וגם מפרנס המון אנשים!

    השבמחק