יום חמישי, 12 ביוני 2014

עיצוב הבית או אחסון טוב !?

מה הקשר בין עיצוב דירה לבין אזורי האחסון שהיא יכולה לספק לדיירים? הנה כמה דרכים מעניינות וגם פאנג שואי נכון ומדויק של הדירה יכולים להגדיל את אזורי האחסון הנדרשים.



הוספת מחיצות ליצירת מקום אחסון
לא תמיד יש אפשרות ליצור אזור אחסון שסגור מכל צדדיו, כמו למשל חדר ארונות. במקרים שיש מחסור בשטח פנוי עבור אחסון חפצים, ניתן להוסיף מחיצות מסוגים שונים. המחיצה יכולה להיות עשויה גבס וליצור מקום פינתי שאינו סגור ועל כן אינו מפחית ממש מתחושת המרחב בחדר. דרך אחרת היא לרכוש מחיצה בסגנון מסוים, בהתאם לעיצוב הבית, ואיתה להסתיר אזורי אחסון. אפשר למצוא מחיצות מעץ וחומרים נוספים, בסגנון בארוק, עיצוב ויקטוריאני או מודרני ועוד.

רהיט אחד עם כמה שימושים
היום אפשר למצוא רהיטים שיכולים להיות להם כמה שימושים, למשל שולחן קפה לסלון שיש בו גם מקום אחסון. בעזרת רהיטים כאלו אפשר לחסוך הרבה מקום בבית ולהסתיר את כל הדברים הקטנים שמפריעים לעין. רהיטים נוספים שכדאי לקנות הם מיטות עם ארגז מצעים, בידורית לטלוויזיה עם מקומות אחסון ועוד.

כמו כן עם מתקשים וזהיכול להיות כי יכולים להיות חילוקי דעות בעניין תמיד אפשר ליפנו לגורם מקצוני כמו לדומה מעצבת פנים שיודע ומכיר כבר חללים של בית ידע לזהות במהירות את האפשרויות לשינוי

2 תגובות: